Zapytanie ofertowe - produkty ogólnospożywcze

  PP.231.5.2024/Ż 

ZAPYTANIE OFERTOWE 

na dostawę produktów ogólnospożywczych na rok 2025 do Przedszkola: „Niezapominajka” w Pomarzanowicach

 

12.11.2024 r.

 

Zapraszamy do złożenia oferty na dostawę produktów ogólnospożywczych na potrzeby Przedszkola: „Niezapominajka” w Pomarzanowicach.

Zapytanie ofertowe dotyczące zamówienia o wartości poniżej 130 tys. złotych netto, do którego nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2024 poz. 1320). Przedszkole prosi o złożenie oferty cenowej na niżej wymienione artykuły wymienione poniżej:

Zamawiający:

Przedszkole „Niezapominajka” w Pomarzanowicach

Pomarzanowice 7a,

62-010 Pobiedziska

Tel.: 61 8 153 423

 

1.                  Przedmiot zamówienia- dostawa produktów ogólnospożywczych do Przedszkola „Niezapominajka” w Pomarzanowicach (szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawierają załączniki nr 1, który należy wypełnić).

2.                  Wymagany termin realizacji zamówienia: 1 stycznia 2025 r.- 31 grudnia 2025 r.

3.                  O udzielanie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy spełniający warunki:

                   posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

                    posiadają niezbędną wiedze i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;

                   znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;

                   nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia;

(Należy uzupełnić oświadczenie zawarte w załączniku nr 2)

 

4. Żywność będąca przedmiotem zamówienia musi odpowiadać warunkom jakościowym zgodnym z obowiązującymi atestami, Polskimi Normami, prawem żywnościowym oraz z obowiązującymi zasadami GMP/GHP, GAP i systemu HACCP lub Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem żywności zgodnym z ISO 22000:2005 oraz ROZPORZĄDZENIE MINISTRA ZDROWIA z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu

oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach.

5. Artykuły spożywcze muszą być składowane i transportowane w sposób zapewniający utrzymanie ich właściwej jakości handlowej.

-dostarczana żywność musi być oznakowana widocznym, czytelnym i nieusuwalnym kodem identyfikacyjnym oraz terminem przydatności, umożliwiającym identyfikacje artykułu spożywczego z danej partii produkcyjnej, nadanym przez producenta i umożliwiające ich identyfikowalność, zgodne z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa żywnościowego.

-w przypadku otrzymania żywności o niewłaściwej jakości zdrowotnej czy handlowej lub niezgodnej z zamówieniem Zamawiający ma prawo odmówić przyjęcia towaru lub żądać jego wymiany jeżeli Zamawiający zgłosi to osobiście lub telefonicznie w dniu dostawy. Wykonawca zobowiązuje się niezwłocznie (w przeciągu maksymalnie jednego roboczego dnia) przyjąć zwrot lub wymienić towar.

Decyzje o wymianie lub zwrocie asortymentu podejmuje Zamawiający, Wykonawca podpisuje odbiór żywności nie spełniającej wymagań.

-wykonawca zobowiązuje się przekazywać żywność bezpośrednio osobie upoważnionej do odbioru i kontroli ilościowej i jakościowej. Nie dopuszcza się pozostawiania żywności przez Wykonawcę osobom nieupoważnionym. Odbiór ilościowo-jakościowy dostarczonej żywności, będzie potwierdzany przez upoważnionego pracownika Zamawiającego. Nie dopuszcza się przyjęcia towaru bez ważnego dowodu dostawy, tj. ilości dostarczonego towaru (szt. lub kg), cen jednostkowych i wartości.

-wykonawca zobowiązuje się do udostępnienia przy dostawie wszystkich niezbędnych informacji w celu dokonania oceny ilościowo- jakościowej odbieranej żywności.

-podane w formularzu ofertowym i opisie przedmiotu zamówienia ilości stanowią szacunkowe zapotrzebowanie, jakie Zamawiający przewiduje zakupić. Z tytułu niezrealizowania wskazanych w formularzu ofertowym i opisie przedmiotu zamówienia ilości Wykonawcy nie będą przysługiwały roszczenia przeciw Zamawiającemu. Szczegółowa ilość zamawianych artykułów będzie określana każdorazowo jednostkowymi zamówieniami.

-wykonawca dostarczać będzie żywność do Zamawiającego środkiem transportu spełniającym warunki zgodne z zasadami GMP/GHP

-dysponenci i kierowcy Wykonawcy winni posiadać aktualne świadectwa zdrowia, decyzje sanitarne na środki transportu oraz czystą odzież ochronną.

-sposób dostawy oraz dostarczana żywność musi być zgodna z wszystkimi wymaganiami prawa Żywnościowego.

6.  Nie przewiduje się udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia.

7. Szczegółowe warunki realizacji zadania:

                   dowożone codziennie (od poniedziałku do piątku) od godziny 7:30 do godziny 8:30 rano

                   dostawa żywności następować będzie na podstawie zamówień składanych Wykonawcy przez Zamawiającego telefonicznie, osobiście lub email . W zamówieniu Zamawiający przekaże rodzaj i ilość zamawianej żywności jaka ma być dostarczona. W szczególnych przypadkach, wynikających z potrzeby Zamawiającego, Wykonawca winien przyjąć doraźne zamówienie w trybie pilnej realizacji, tj. dzień wcześniej.

                   Przydatność artykułów zamawianych muszą posiadać co najmniej miesięczny okres zdatności do spożycia.

                   Dowóz samochodem do 2,5t

8. Wykonawca zobowiązany jest wystawiać Faktury Vat na przelew z min. 14dniowym okresem zapłaty.

9. Wykonawca udziela zamawiającemu gwarancji jakości zdrowotnej i trwałości dostarczonej żywności do daty minimalnej trwałości lub terminu przydatności do spożycia określonych na czytelnych etykietach.

10. Dostawca poniesie wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.

11. Kryterium wyboru oferty stanowić będzie cena oferty – 100%.

12. Okres związania ofertą wynosi 30 dni od daty złożenia oferty.

13. Oferta wraz z załącznikami winna być napisana w języku polskim, trwałą i czytelną techniką, wypełniona i parafowana w całości oraz podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania firmy.

14. Wykonawca złoży ofertę w zaklejonej kopercie skierowanej na adres Zamawiającego wraz z oznaczeniem „Oferta na dostawę produktów ogólnospożywczych”.

15. Termin składania ofert upływa dnia 26.11.2024 r. o godz. 9:00 w siedzibie Przedszkola „Niezapominajka” w Pomarzanowicach.

16.  Otwarcie ofert nastąpi w dniu 26.11.2024 r. o godz. 10:00, w siedzibie Przedszkola „Niezapominajka” w Pomarzanowicach.

17. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada zasadom określonym w niniejszym zapytaniu oraz zostanie uznana za najkorzystniejszą.

19.  Zamawiający powiadomi o wyniku postępowania telefonicznie. W zawiadomieniu wysłanym do Wykonawcy, którego oferta została wybrana Zamawiający określi termin
i miejsce zawarcia umowy, której wzór stanowi załącznik nr 3.


Wykaz załączników:

1. Specyfikacja

2. Oświadczenie

3. Wzór umowy

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 12 listopada 2024 11:21
Dokument wprowadzony do BIP przez: Beata Molenda-Sierzchuła
Ilość wyświetleń: 67
12 listopada 2024 12:36 (Beata Molenda-Sierzchuła) - Zmiana treści zakładki.
12 listopada 2024 12:34 (Beata Molenda-Sierzchuła) - Zmiana treści zakładki.
12 listopada 2024 12:32 (Beata Molenda-Sierzchuła) - Zmiana treści zakładki.