Zakończone - Zapytanie ofertowe - gabinety: Dyrektora, Księgowość

  PP 231.10.2024/R                                                                                Pobiedziska, 03.12.2024

 

ZAPYTANIE OFERTOWY

- księgowość, gabinet dyrektora -

 

Zapytanie ofertowe dotyczące zamówienia o wartości poniżej 130 tys. złotych netto, do którego nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2024 poz. 1320).

 

Przedszkole ”Niezapominajka” w Pomarzanowicach prosi o złożenie oferty cenowej na wymienione prace, zgodnie z opisem zamówienia.

1.  Opis przedmiotu zamówienia:

Zgodnie z wykazem prac w załączniku nr 1

 

2.  Wykonawca, którego oferta zawiera braki — nie będzie dalej rozpatrywana.

 

3.   Wykonawca zrealizuje umowę w terminie: od dnia 11.12.2024 roku do dnia 30.12.2024 roku, godz. 13:00.

 

4.  Oferent dostarczy gwarancje, atesty i certyfikaty producenta na przedmioty oferty zgodnie z umową — jeśli takie są wymagane.

 

5.   W wycenie należy przewidzieć inne prace nie przewidziane, związane z realizacją zadania, a które obecnie nie wynikają z zakresu zadania, a mogą pojawić się podczas realizacji.

 

6.       Wszelkie koszty dotyczące materiałów są po stronie wykonawcy i zawierają się w ogólnej cenie za wykonaną usługę. Ostateczny materiały, rodzaj farby oraz kolorystyka wybierana jest przez Zamawiającego.

 

W celu sporządzenia kalkulacji kosztów niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia oraz wyliczenia powierzchni do remontu zaleca się wcześniejszą wizytę Wykonawcy w celu zapoznania się z pomieszczeniami wskazanymi do remontu oraz uzgodnieniem w/w materiałów. W przypadku odmowy wykonania zlecenie z wybranych przez Zamawiającego materiałów umowa ulega rozwiązaniu.

 

7.   Dopuszcza się — po uzgodnieniu z zamawiającym — drobne zmiany dotyczące materiałów, zakresu usługi lub parametrów. Wszystkie materiały muszą być fabrycznie nowe, towary składane lub bardziej skomplikowane winny mieć instrukcję w języku polskim oraz ostrzeżenie o zagrożeniach.

 

8.  Zamawiający wymaga od wykonawcy wywozu śmieci oraz gruzu powstałych w trakcie prac na koszt wykonawcy oraz dostarczenia własnym transportem zakupionych

 

towarów, łącznie z rozładowaniem. rozpakowaniem, złożeniem na koszt i ryzyko własne, w godzinach i dniach wskazanych przez zamawiającego.

 

9.    Wymagania jakie powinni spełniać Wykonawcy zamówienia w zakresie dokumentów i oświadczeń:

 

-   wypełniony i podpisany kosztorys ofertowy — załącznik nr. 2

 

-    atesty i certyfikaty producenta na przedmioty oferty zgodnie z umową — jeśli takie są wymagane

 

10.     Kryteria oceny ofert:

 

-  Cena — 100% - wybór najniższej oferty

 

11.  Faktura musi być wystawiona najpóźniej w dniu odbioru prac tj. w dniu 30.12.2024 do godziny 13:00 Płatność za wykonanie zamówienia nastąpi przelewem w ciągu 14 dni od dnia dostarczenia faktury wraz z protokołem odbioru robót.

 

12.   Pisemne oferty należy złożyć w zamkniętych kopertach, w siedzibie Zamawiającego lub pocztą na adres: Przedszkole „Niezapominajka” w Pomarzanowicach, Pomarzanowice 7A, 62-010 Pomarzanowice, z dopiskiem „księgowość, gabinet dyrektora” do dnia 10.12.2024 roku do godziny 12:00 (liczy się data wpływu oferty do Przedszkola)

 

1. Załącznik 1 — zakres prac

2. Załącznik 2 - Kosztorys ofertowy

3. Załącznik 3 - Wzór umowy

 

Osoba do kontaktu:

Dyrektor Beata Molenda-Sierzchuła

Tel. 61 8 153 423

 


Przedmiar Robót

Księgowość, gabinet Dyrektora - Przedszkole „Niezapominajka” w Pomarzanowicach

PRZEDMIAR ROBÓT, załącznik nr 1

 

lp.

Podstawa kalkulacji/ opis pozycji

1

Wymiana parapetów w gabinecie księgowości (2 sztuki)

2

- Przygotowanie ścian oraz sufitów do malowania, szpachlowanie, wyprawki w obu gabinetach.

- Wyłożenie płytami gipsowymi ścian w gabinecie księgowości. - - Założenie siatki w gabinecie Dyrektora (ściany oraz sufit)

- Zabudowa rur w gabinecie księgowości

- Demontaż listew przypodłogowych, oraz ich ponowny montaż po zakończeniu prac

 

3

Zabezpieczenie gabinetów przed uszkodzeniami, które mogą powstać w trakcie prac

4.

Wywóz śmieci powstałych w trakcie prac

 

Przybliżone wymiary gabinetów:

Gabinet Księgowości: 2,2 m szerokość, 4 m długość, 2,5 m wysokość

Gabinet Dyrektora: 2,2 m szerokość, 4,5 m długość, 2,5 m wysokość

 

 

 

 

 

 

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 03 grudnia 2024 13:05
Dokument wprowadzony do BIP przez: Beata Molenda-Sierzchuła
Ilość wyświetleń: 61
03 grudnia 2024 13:13 (Beata Molenda-Sierzchuła) - Zmiana treści zakładki.
03 grudnia 2024 13:10 (Beata Molenda-Sierzchuła) - Zmiana treści zakładki.
03 grudnia 2024 13:08 (Beata Molenda-Sierzchuła) - Zmiana treści zakładki.