PP 231.1.2025/Ż Pomarzanowice, 05.08.2025
ZAPYTANIE OFERTOWE
- catering –
Zapytanie ofertowe dotyczące zamówienia o wartości poniżej 130 tys. złotych netto, do którego nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2024 poz. 1320, z 2025 poz. 620, 769, 794).
W związku z zamiarem zakupu w trybie art. 2 punkt 1 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2024 poz. 1320, z 2025 poz. 620, 769, 794)
Przedszkole „Niezapominajka” w Pomarzanowicach prosi o złożenie oferty cenowej na wymienione poniżej usługi, zgodnie z opisem zamówienia (specyfikacja w załączniku nr 1).
„Świadczenie usług cateringowych dla Przedszkola „Niezapominajka” w Pomarzanowicach”
w okresie od 01.09.2025 do 31.12.2025
Termin realizacji dostaw 5 x w tygodniu, od poniedziałku do piątku: w godz. 13.00 – 13:30
Miejsce dostaw: Przedszkole „Niezapominajka” w Pomarzanowicach
Pomarzanowice 7a , 62-010 Pobiedziska
Termin i sposób płatności: comiesięcznie przelewem 14 dni od dnia dostarczenia faktury VAT.
W przypadku zainteresowania prosimy o złożenie wg. wzoru – załącznik nr 2, wraz z załącznikiem nr 4 – tabela do wykazu wykonywanych usług oraz załącznikiem nr 5 – oświadczenie oraz dokumentami opisanymi w specyfikacji do zapytania.
W załączniku nr 3 - wzór umowy - do wglądu.
W załączniku nr 1 – specyfikacja - do wglądu
SPECYFIKACJA do zapytania ofertowego PP 231.1.2025/Ż
Świadczenie usług cateringowych dla Przedszkola „Niezapominajka” w Pomarzanowicach na okres od 01.09.2025 do 31.12.2025
TRYB UDZIELENIA ZAPYTANIA OFERTOWEGO:
W związku z zapytaniem ofertowym dotyczącym zamówienia o wartości poniżej 130 tys. złotych netto, do którego nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2024 poz. 1320, z 2025 poz. 620, 769, 794) Przedszkole „Niezapominajka” w Pomarzanowicach poszukuje dostawców obiadów dwudaniowych.
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
Od dnia 01.09.2025 roku do dnia 31.12.2025 roku w dni robocze, tj. od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem okresu przerw świątecznych, dni ustawowo lub dodatkowo wolnych od zajęć.
4. Warunki dotyczące jakości i ilości przygotowywanych posiłków:
a) Obiad musi spełniać następujące warunki ilościowe:
5. Zamawiający zastrzega, że posiłki muszą spełniać następujące warunki jakościowe:
Warunki dotyczące transportu posiłków: Wykonawca dostarcza posiłki własnym transportem (samochód spełniający wymogi sanitarno-techniczne do przewozu żywności). Transport posiłków powinien odbywać się w termosach termoizolacyjnych zapewniających właściwą ochronę i temperaturę oraz jakość przewożonych potraw środkami transportu przystosowanymi do przewozu żywności. Na Wykonawcy będzie spoczywał obowiązek odbierania termosów oraz ich mycia i wyparzania.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia lub zmniejszenia ilości dostarczanych obiadów w trakcie trwania roku szkolnego. W przypadku zmniejszenia liczby żywionych osób, zamawiający zastrzega sobie prawo niewykorzystania łącznej wartości zamówienia podanej w § 3 ust. 1 umowy do pełnej wysokości, zamówienia mniejszej liczby posiłków, a Wykonawca nie będzie z tego tytułu dochodził żadnych roszczeń.
Wypłata należności wynikającej z zatwierdzonej przez Zamawiającego faktury częściowej, co miesięcznej nastąpi w terminie do 14 dni od dnia jej zatwierdzenia przez Zamawiającego, na konto Wykonawcy wskazane na fakturze. Termin zapłaty stanowi dzień dokonania polecenia przelewu bankowego.
Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania i dostarczenia dziesięciodniowego jadłospisu na 4 dni przed pierwszym dniem dostawy i każdym następnym dziesięciodniowym okresem żywienia, w celu akceptacji przez Dyrektora danej placówki.
Zamawiający w terminie do dwóch dni naniesie ewentualne poprawki, które Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić.
Osoba wyznaczona przez Dyrektora danej placówki będzie przekazywała informację o przewidywanej liczbie obiadów telefonicznie w dniu dostawy do godziny 9:30.
W wyjątkowej sytuacji związanej ze zmianą organizacji dnia pracy przedszkola, dostawa obiadu odbędzie się o innej godzinie – po wcześniejszym uzgodnieniu z Wykonawcą.
Posiłki będą zamawiane przez osobę wyznaczoną przez dyrektora danej placówki.
Wykonawca zobowiązany jest do przechowywania z każdego dnia próbek żywnościowych zgodnie z obwiązującymi przepisami prawa.
Dystrybucją posiłków zajmować się będą pracownicy Zamawiającego.
Posiłki muszą być dostarczone w dni powszednie (od poniedziałku do piątku): w godzinach wskazanych w opisach części zamówienia.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do okresowej kontroli w zakresie zgodności dostarczonych posiłków z wymogami Zamawiającego pod względem wagowym i podtrzymania odpowiedniej temperatury dostarczanych posiłków II danie – temp. 65°C (+/-3°C).
W ramach zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do świadczenia usług cateringowych wyłącznie przy użyciu produktów spełniających normy jakości produktów spożywczych, przestrzegania przepisów prawnych w zakresie przechowywania i przygotowywania artykułów spożywczych (Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach oraz ustawa z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2023 poz. 1448 z póź. zm.) a ponadto: do przestrzegania norm na składniki pokarmowe i produkty spożywcze określone przez Instytut Żywienia i Żywności świadczenia usługi zgodnie z normami HACCP i zaleceniami SANEPID - a przy planowaniu posiłków należy uwzględniać zalecaną wartość energetyczną oraz uwzględniać normy produktów każdej z grup.
WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU.
1. Dokumenty potwierdzające posiadanie odpowiednich uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności tj. aktualne zezwolenia Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej stwierdzające spełnienie wymagań higieniczno-zdrowotnych do żywienia zbiorowego oraz możliwości prowadzenia Cateringu;
2. Wykaz wykonanych (na załączniku nr 4), a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych usług:
a) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu wyznaczonego na składanie ofert.
b) jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej 2 usług polegających na przygotowywaniu i dowozu gorących posiłków, których okres obowiązywania był nie krótszy niż 10 miesięcy, i w ramach którego przygotował i dostarczył nie mniej niż 3.000 posiłków wraz z rekomendacjami.
3. Oświadczenie wykonawcy o dysponowaniu odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (załącznik nr. 5)
4. Oferta złożona na załączniku numer 2 do zapytania
OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERT
MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT.
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Przedszkole Niezapominajka w Pomarzanowicach