PP.231.10.2025/Ż
na dostawę produktów mleczarskich na rok 2026 do Przedszkola:
„Niezapominajka” w Pomarzanowicach
02.12.2025 r.
Zapraszamy do złożenia oferty na dostawę produktów mleczarskich na potrzeby Przedszkola: „Niezapominajka” w Pomarzanowicach.
Zapytanie ofertowe dotyczące zamówienia o wartości poniżej 130 tys. złotych netto, do którego nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2024 r. poz. 1320, z 2025 r. poz. 620, 769, 794, 1165, 1173, 1235). Przedszkole prosi o złożenie oferty cenowej na niżej wymienione artykuły wymienione poniżej:
Zamawiający:
Przedszkole „Niezapominajka” w Pomarzanowicach
Pomarzanowice 7a,
62-010 Pobiedziska
Tel.: 61 8 153 423
1. Przedmiot zamówienia - dostawa produktów mleczarskich do Przedszkola „Niezapominajka” w Pomarzanowicach. (szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawierają załączniki nr 1, który należy wypełnić).
2. Wymagany termin realizacji zamówienia: 2 stycznia 2026 r.- 31 grudnia 2026 r.
3. O udzielanie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy spełniający warunki:
● posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
● posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
● znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
● nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia;
(Należy uzupełnić oświadczenie zawarte w załączniku nr 2)
4. Żywność będąca przedmiotem zamówienia musi odpowiadać warunkom jakościowym zgodnym z obowiązującymi atestami, Polskimi Normami, prawem żywnościowym oraz z obowiązującymi zasadami GMP/GHP, GAP i systemu HACCP lub Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem żywności zgodnym z ISO 22000:2005 oraz ROZPORZĄDZENIE MINISTRA ZDROWIA z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu
oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach.
Dostarczane artykuły żywnościowe muszą spełniać wymagania określone w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (tj. Dz.U. 2023 poz. 1448, z 2025 poz. 1424), wytyczne Rozporządzenia Komisji (UE) Nr 1129/2011 z dnia 11 listopada 2011 roku – zmieniające załącznik II do Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 1333/2008 poprzez ustanowienie unijnego wykazu dodatków do żywności oraz wytyczne Rozporządzenia Komisji (UE) Nr 1169/2011 z dnia 25 października 2011 roku w sprawie przekazywania konsumentom informacji na temat żywności.
5. Produkty mleczarskie muszą być składowane i transportowane w sposób zapewniający utrzymanie ich właściwej jakości handlowej.
-dostarczana żywność musi być oznakowana widocznym, czytelnym i nieusuwalnym kodem identyfikacyjnym oraz terminem przydatności, umożliwiającym identyfikacje artykułu spożywczego z danej partii produkcyjnej, nadanym przez producenta i umożliwiające ich identyfikowalność, zgodne z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa żywnościowego.
-w przypadku otrzymania żywności o niewłaściwej jakości zdrowotnej czy handlowej lub niezgodnej z zamówieniem Zamawiający ma prawo odmówić przyjęcia towaru lub żądać jego wymiany jeżeli Zamawiający zgłosi to osobiście lub telefonicznie w dniu dostawy. Wykonawca zobowiązuje się niezwłocznie (w przeciągu maksymalnie jednego roboczego dnia) przyjąć zwrot lub wymienić towar.
Decyzje o wymianie lub zwrocie asortymentu podejmuje Zamawiający, Wykonawca podpisuje odbiór żywności nie spełniającej wymagań.
-wykonawca zobowiązuje się przekazywać żywność bezpośrednio osobie upoważnionej do odbioru i kontroli ilościowej i jakościowej. Nie dopuszcza się pozostawiania żywności przez Wykonawcę osobom nieupoważnionym. Odbiór ilościowo-jakościowy dostarczonej żywności, będzie potwierdzany przez upoważnionego pracownika Zamawiającego. Nie dopuszcza się przyjęcia towaru bez ważnego dowodu dostawy, tj. ilości dostarczonego towaru (szt. lub kg), cen jednostkowych i wartości.
-wykonawca zobowiązuje się do udostępnienia przy dostawie wszystkich niezbędnych informacji w celu dokonania oceny ilościowo- jakościowej odbieranej żywności.
-podane w formularzu ofertowym i opisie przedmiotu zamówienia ilości stanowią szacunkowe zapotrzebowanie, jakie Zamawiający przewiduje zakupić. Z tytułu niezrealizowania wskazanych w formularzu ofertowym i opisie przedmiotu zamówienia ilości Wykonawcy nie będą przysługiwały roszczenia przeciw Zamawiającemu. Szczegółowa ilość zamawianych artykułów będzie określana każdorazowo jednostkowymi zamówieniami.
-wykonawca dostarczać będzie żywność do Zamawiającego środkiem transportu spełniającym warunki zgodne z zasadami GMP/GHP
-dysponenci i kierowcy Wykonawcy winni posiadać aktualne świadectwa zdrowia, decyzje sanitarne na środki transportu oraz czystą odzież ochronną.
-sposób dostawy oraz dostarczana żywność musi być zgodna z wszystkimi wymaganiami prawa Żywnościowego.
6. Nie przewiduje się udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia
7. Szczegółowe warunki realizacji zadania:
● z możliwością dowożenia dwa razy w tygodniu (od poniedziałku do piątku) od godziny 7:30 do godziny 14:30.
● dostawa żywności następować będzie na podstawie zamówień składanych Wykonawcy przez Zamawiającego telefonicznie, osobiście lub email . W zamówieniu Zamawiający przekaże rodzaj i ilość zamawianej żywności jaka ma być dostarczona. W szczególnych przypadkach, wynikających z potrzeby Zamawiającego, Wykonawca winien przyjąć doraźne zamówienie w trybie pilnej realizacji, tj. dzień wcześniej.
● Przydatność artykułów zamawianych muszą posiadać co najmniej 2 tygodniowy okres zdatności do spożycia.
● Dowóz samochodem do 2,5t
● Produkty muszą spełniać wszystkie wymogi podane w załączniku 1 w Punkcie.
„Opis produktu - nazwa, wymagania jakościowe”
8. Wykonawca zobowiązany jest wystawiać Faktury Vat na przelew z min. 14dniowym okresem zapłaty.
9. Wykonawca udziela zamawiającemu gwarancji jakości zdrowotnej i trwałości dostarczonej żywności do daty minimalnej trwałości lub terminu przydatności do spożycia określonych na czytelnych etykietach.
10. Dostawca poniesie wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
11. Kryterium wyboru oferty stanowić będzie cena oferty – 100%.
12. Okres związania ofertą wynosi 30 dni od daty złożenia oferty.
13. Oferta wraz z załącznikami winna być napisana w języku polskim, trwałą i czytelną techniką, wypełniona i parafowana w całości oraz podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania firmy.
14. Wykonawca złoży ofertę w zaklejonej kopercie skierowanej na adres Zamawiającego wraz z oznaczeniem „Oferta na dostawę produktów mleczarskich” oraz pieczątką firmy.
15. Termin składania ofert upływa dnia 16.12.2025 r. o godz. 12:00 w siedzibie Przedszkola „Niezapominajka” w Pomarzanowicach
16. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 16.12.2025 r. o godz. 12:30, w siedzibie Przedszkola „Niezapominajka” w Pomarzanowicach
17. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada zasadom określonym w niniejszym zapytaniu oraz zostanie uznana za najkorzystniejszą.
18. Zamawiający powiadomi o wyniku postępowania telefonicznie. W zawiadomieniu wysłanym do Wykonawcy, którego oferta została wybrana Zamawiający określi termin i miejsce zawarcia umowy, której wzór stanowi załącznik nr 3.
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Przedszkole Niezapominajka w Pomarzanowicach