Zapytanie ofertowe
Zapytanie ofertowe 2/2020
„Świadczenie usług cateringowych dla Przedszkola „Niezapominajka” w Pomarzanowicach”
W związku z zamiarem zakupu w trybie art. 4 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. – Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2019r. poz. 1843 z późniejszymi zmianami z normą zał.nr.1 do zapytania) w okresie od 02.01.2021r. do 31.12.2021r (z wyłączeniem miesiąca lipca).
Termin realizacji dostaw 5 x w tygodniu: w godz. 13.00 – 13:30
Miejsce dostaw: Przedszkole „Niezapominajka” w Pomarzanowicach
Pomarzanowice 7a , 62-010 Pobiedziska
Termin i sposób płatności: comiesięcznie przelewem 14 dni od dnia dostarczenia faktury VAT.
W przypadku zainteresowania prosimy o złożenie oferty wg. poniższego wzoru – załącznik nr 2.
W załączniku nr 3 wzór umowy.
Zał. 1 Specyfikacja
SPECYFIKACJA Zapytania ofertowego
„Świadczenie usług cateringowych dla Przedszkola „Niezapominajka” w Pomarzanowicach na okres od 2.01.2021 do 31.12.2021
Przedszkole „Niezapominajka” w Pomarzanowicach, Pomarzanowice 7a , 62-010 Pobiedziska,
TRYB UDZIELENIA ZAPYTANIA OFERTOWEGO:
W związku z zamiarem zakupu w trybie art. 4 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. – Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2019r. poz. 1843 z późniejszymi zmianami póź. zm.) Przedszkole „Niezapominajka” w Pomarzanowicach poszukuje dostawców obiadów dwudaniowych.
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
Od dnia 2.01.2021 roku do dnia 31.12.2021 roku w dni robocze, tj. od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem okresu przerw świątecznych, dni ustawowo lub dodatkowo wolnych od zajęć w przedszkolu oraz miesiąca lipca.
4. Warunki dotyczące jakości i ilości przygotowywanych posiłków:
a) Obiad musi spełniać następujące warunki ilościowe:
- zupy - temperatura 75 °C (+/-3°C) - II danie – tem. 65°C (+/-3°C).
„Świadczenie usług cateringowych dla Przedszkola „Niezapominajka” w Pomarzanowicach
Z poważaniem.
Dyrektor Przedszkola w Pomarzanowicach
Zał. Nr 2 Oferta
Przedszkole „Niezapominajka” w Pomarzanowicach Pomarzanowice 7a
62-010 Pobiedziska
OFERTA
Odpowiadając na zaproszenie do wzięcia udziału w postępowaniu prowadzonym w trybie art. 4 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. – Prawo zamówień publicznych na wykonanie zadania pn. „Świadczenie usług cateringowych dla Przedszkola „Niezapominajka” w Pomarzanowicach”.
OFERUJEMY:
Realizację usług cateringowych opisanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia w następujących cenach:
Zadanie 1. Świadczenie usług cateringowych dla Przedszkola „Niezapominajka” w Pomarzanowicach.
Cena za jeden posiłek: cena brutto: ..…………………………..…… zł
Słownie ………………………………………………………………………..
-cena netto ………………….…..… zł w tym podatek VAT ……………%.…….. zł
Równocześnie: Oświadczamy, że w cenie naszej oferty zostały uwzględnione wszystkie koszty wykonania.
- w cenie oferty zostały uwzględnione wszystkie koszty wykonania zamówienia. Ponadto w ofercie nie została zastosowana cena dumpingowa i oferta nie stanowi czynu nieuczciwej konkurencji, zgodnie z art. 27a pkt 3 u.o.z.p i art. 5-17 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz.U. Nr 47, poz. 211, z 1996 r Nr 106, poz. 496 z 1997r
Dysponuję/my odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
..................................,dnia ...................... ……………………………………………..
(podpis osoby upoważnionej)
Zał. 3 Wzór umowy
Świadczenie usług cateringowych dla Przedszkola „Niezapominajka” w Pomarzanowicach
UMOWA NR ..... /2021
zawarta w dniu ………….2021 r. w Pomarzanowicach pomiędzy:
Przedszkolem w Pomarzanowicach z siedzibą w Pomarzanowicach 7a, 62-010 Pomarzanowice, gm. Pobiedziska, tel. 61 8153 423, reprezentowanym przez:
1.Beata Molenda- Sierzchuła– Dyrektora
zwanym dalej „ZAMAWIAJĄCYM” a
……………………………………………….
zwanym dalej „WYKONAWCĄ”
została zawarta umowa następującej treści:
Strony zgodnie oświadczają, że niniejsza umowa została zawarta w wyniku postępowania na podstawie art. 4 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. – Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2013r. poz. 907, 984, 1047, 1473 oraz z 2014r. poz. 423,811 i 915 z póź. zm.)
§ 1
Przedmiot umowy
1.Zamawiający zleca, a Wykonawca przyjmuje do wykonania następujące zadanie: „Świadczenie usług cateringowych dla Przedszkola „Niezapominajka” w Pomarzanowicach”, zgodnie z przyjętą specyfikacją– załącznik nr 1 do niniejszej umowy i ofertą stanowiącą załącznik nr 2 do niniejszej umowy.
2. Szczegółowy sposób wykonywania przedmiotu umowy, o którym mowa w ust. 1 zawiera załącznik nr 1 – specyfikacja istotnych warunków zamówienia.
3. Wykonawca zobowiązuje się wykonywać przedmiot umowy, o którym mowa w ust. 1, zgodnie z przyjętą technologią żywienia w placówkach oświatowych, przestrzegając zasad wynikających z ustawy o warunkach zdrowotnych i żywienia.
4. Wykonawca będzie pobierał i przechowywał próbki żywnościowe z przygotowanych posiłków zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa i udostępniał je na każde żądanie przedstawicielom właściwych instytucji kontrolnych.
5. Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania i dostarczenia dziesięciodniowego jadłospisu na 4 dni przed pierwszym dniem dostawy i każdym następnym dziesięciodniowym okresem żywienia, w celu akceptacji przez Dyrektora Przedszkola w Pomarzanowicach. Zamawiający w terminie do dwóch dni naniesie ewentualne poprawki, które Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić
§ 2
Terminy realizacji umowy
1.Strony ustalają terminy realizacji całości umowy od dnia 2 stycznia 2021 roku do dnia 31 grudnia 2021 roku, w dni robocze, tj. od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem okresu przerw świątecznych, ferii szkolnych i dni ustawowo lub dodatkowo wolnych od zajęć w przedszkolu. W miesiącu lipcu Przedszkole nie pracuje, a w miesiącu sierpniu obiady będą dostarczane do Przedszkola w Pomarzanowicach w liczbie ok. 20 szt.
2.Osoba wyznaczona przez Dyrektora będzie potwierdzała dokładną ilości obiadów w dniu dostawy do godziny 9:30 telefonicznie.
3. Wykonawca zapewni wyżywienie przez wszystkie dni obowiązywania umowy. Koszty związane z dostawą posiłków do placówek ponosi Wykonawca.
§ 3
Wynagrodzenie
Cena jednostkowa posiłku wynosi ………………………………. PLN
(słownie: ……………………………).
2. Wynagrodzenie obejmuje wszelkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia i może ulec zmianie tylko i wyłącznie na zasadach określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i zapytaniu ofertowym
3. Zamawiający, zastrzega sobie prawo zmiany ilości liczby posiłków (wynikających z frekwencji dzieci), a Wykonawca nie będzie z tego tytułu dochodził żadnych roszczeń.
§ 4
Warunki płatności
1. Rozliczenie dostaw nastąpi na podstawie zatwierdzonych przez Zamawiającego, faktur częściowych, co miesiąc, wystawionych w oparciu o miesięczny raport faktycznej liczby przygotowanych, dostarczonych i przekazanych posiłków .
2. Wypłata należności wynikającej z zatwierdzonej przez Zamawiającego faktury częściowej nastąpi w terminie do 14 dni od dnia jej zatwierdzenia przez Zamawiającego, na konto Wykonawcy wskazane na fakturze. Termin zapłaty stanowi dzień dokonania polecenia przelewu bankowego.
3. Podstawą wystawienia faktury częściowej będzie miesięczny raport zatwierdzony przez upoważnionych przedstawicieli stron, o których mowa w § 5 niniejszej umowy.
4. Zamawiający zobowiązany jest zatwierdzić fakturę częściową w terminie nie dłuższym niż 7 dni od dnia jej doręczenia wraz z miesięcznym raportem ilości przygotowanych, dostarczonych i wydanych posiłków.
5. Wykonawca zobowiązuje się nie dokonywać cesji wierzytelności przysługującej mu z tytułu wykonywania niniejszej umowy bez zgody Zamawiającego.
§ 5
Przedstawiciele stron
1. Zamawiający wyznacza na przedstawiciela odpowiedzialnego za nadzór nad realizacją umowy w zakresie jakości i ilości otrzymywanych posiłków:………………………………..
2. Wykonawca wyznacza na przedstawiciela odpowiedzialnego za prawidłowy przebieg usługi:.............................
3. Zamawiający ma prawo kontroli i zgłaszania uwag do wykonywanych usług.
4. Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego uwzględnienia zgłoszonych przez Zamawiającego uwag, o których mowa w ust. 3, z zastrzeżeniem ust. 5 w zakresie wykonywanej usługi.
5. W przypadku nieuwzględnienia uwag Zmawiającego, o których mowa w ust. 3, Wykonawca zobowiązany jest w terminie dwóch dni od zgłoszenia uwag przez Zamawiającego do pisemnego uzasadnienia i poinformowania Zamawiającego o ich nieuwzględnieniu.
§ 6
Kary umowne
1. W przypadku przekroczenia terminów dostawy posiłków wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia – załącznik nr 1 do niniejszej umowy:
a) do o 30 minut Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 1% wartości określonej w § 3 ust. 1 (łączna wartość przedmiotu umowy);
b) powyżej 30 minut Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 2% wartości określonej w § 3 ust. 1 (łączna wartość przedmiotu umowy).
2. W przypadku odstąpienia przez Zamawiającego od umowy wskutek okoliczności za które ponosi odpowiedzialność Wykonawca, jak również w przypadku nieuzasadnionego rozwiązania umowy przez
Wykonawcę, zobowiązuje się on do zapłaty na rzecz Zamawiającego kary umownej w wysokości 20% wartości umowy określonej w § 3 ust. 1 (łączna wartość przedmiotu umowy).
3. W przypadku niewykonania lub nienależytego wykonania umowy rozumianego w szczególności jako:
a) dwukrotne dostarczenie posiłków o zaniżonej wartości wagowej lub kalorycznej,
b) dwukrotne dostarczenie posiłków niezgodnie z ustalonymi dietami i jadłospisem,
c) dwukrotne dostarczenie posiłków o mniejszej ilości,
d) powtarzających się skarg rodziców na jakość posiłków,
Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 10% wartości określonej w § 3 ust. 1(łączna wartość przedmiotu umowy) niniejszej umowy.
4. W przypadku nieuwzględnienia przez Wykonawcę uwag, o których mowa § 6 ust. 3 zgłoszonych przez Zamawiającego w terminie do 7 dni od otrzymania ich od Zamawiającego w formie pisemnej lub elektronicznej, Wykonawca zapłaci Zmawiającemu karę umową w wysokości 1 000,00 PLN za każdą nieuwzględnioną uwagę.
5. Wykonawca, wyraża zgodę na potrącanie kar umownych, o których mowa w ust. 1- 4, z przysługującego mu wynagrodzenia.
6. Zamawiający zastrzega sobie prawo dochodzenia odszkodowania przewyższającego wysokość ustalonych kar umownych.
7. W przypadku zwłoki w regulowaniu należności przez Zamawiającego na rzecz Wykonawcy, Wykonawca naliczał będzie odsetki ustawowe.
§ 7
Rozwiązanie umowy i odstąpienie od umowy
1. Strony mogą rozwiązać umowę, z zachowaniem 1 – miesięcznego okresu wypowiedzenia – ze skutkiem na ostatni dzień miesiąca kalendarzowego:
a) Zamawiający w przypadku:
- powtarzających się skarg na jakość posiłków i sposób ich przygotowania, rozumianych jako skargi, zgłaszane w terminie jednego miesiąca do Zamawiającego i zapisane w książce skarg,
- niezachowania kaloryczności, dietetyki, gramatury i różnorodności posiłków.
- trzykrotne powtórzenie się naruszeń obowiązków wynikających z załącznika nr 1 – specyfikacja istotnych warunków zamówienia
b) Wykonawca w przypadku:- stwierdzenia, że Zamawiający notorycznie opóźnia się z zapłatą za wykonaną część dostawy,
2. Zamawiający może odstąpić od umowy w przypadkach określonych w Kodeksie Cywilnym a także w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o wystąpieniu istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. W takim przypadku Wykonawcy przysługuje jedynie wynagrodzenie należne z tytułu wykonania części umowy.
3. Zamawiający zastrzega sobie prawo natychmiastowego odstąpienia od umowy w przypadku zaistnienia następujących okoliczności:
a) trzykrotnego niedostarczenia posiłków w terminie przez Wykonawcę,
b) jednorazowej rażącej zwłoki Wykonawcy rozumianej jako brak przygotowania posiłków przez okres 1 dnia.
§ 8
Postanowienia końcowe
1. Strony ustalają, że w razie powstania sporu związanego z wykonaniem umowy w sprawie zamówienia publicznego Wykonawca zobowiązany jest wyczerpać drogę postępowania reklamacyjnego, kierując swoje roszczenia do Zamawiającego.
2. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
3. W sprawach nie uregulowanych niniejszą umową mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego, o ile ustawa Prawo zamówień publicznych nie stanowi inaczej.
4. Ewentualne spory powstałe na tle niniejszej umowy strony poddają rozstrzygnięciu właściwym sądom powszechnym w Poznaniu.
5. Umowę sporządzono w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach, po jednym dla każdej ze stron.
Załączniki:
Nr 1 – Specyfikacja
Nr 2 - Oferta
.................................. . .................................
ZAMAWIAJĄCY: WYKONAWCA:
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Przedszkole Niezapominajka w Pomarzanowicach