Oferty inwestycyjne

Zapytanie ofertowe nr 1/2021

Zapytanie ofertowe nr 1/2021

Zapytanie remontowe na przystosowanie łazienki na pomieszczenie kuchenne

w Przedszkolu "Niezapominajka" w Pomarzanowicach.

Termin wykonania zadania 23 grudnia 2021.

 

Wykucie otworu na salę gimnastyczną- założenie okna otwieranego

Założenie płytek na podłogę i ściany

Zakup i zamontowanie szafek kuchennych oraz zlewu

Zakup i zamontowanie 3 par drzwi w korytarzu

Wyburzenie istniejących ścian działowych

Zdemontowanie 2 szt toalet

Wycena oraz ogląd pomieszczenia na miejscu przez wykonawcę

 

OPIS SZCZEGÓLOWY PRAC

Powierzchnia pomieszczenia 9,5m2

 

Wyburzenie ścian działowych - 6m2

Skucie posadzki - 9,5m2

Wykucie otworu okiennego w ścianie nośnej - 1m2

Montaż okna i parapetu z obróbką

Demontaż istniejących drzwi oraz wstawienie nowych - 3 szt

Przeróbka instalacji elektrycznej

Przeróbka instalacji wodno-kanalizacyjnej

Przeróbka instalacji CO

Wylanie masy samopoziomującej

Ułożenie glazury na podłodze i ścianach - 15m2

Wyrównanie, szpachlowanie i malowanie ścian - 40m2

Montaż mebli kuchennych - 7mb

Zakup materiałów po stronie wykonawcy

 

OFERTY NALEŻY SKŁADAĆ DO 12.11.2021

Wykonawca, którego oferta zawiera braki - nie będzie dalej rozpatrywana.

Wykonawca przystąpi do wykonania robót po podpisaniu umowy, a odbiór prac odbędzie się najpóźniej do 30.12.2020

Oferent dostarczy gwarancje, atesty i certyfikaty producenta na przedmiot oferty zgodnie z umową.

W wycenie należy przewidzieć inne prace nie przewidziane, związane z realizacją zadania, a które obecnie nie wynikają z zakresu zadania ,a mogą się pojawić podczas realizacji zadania. Dopuszcza się także doraźne zmiany wyposażenia w uzgodnieniu z inwestorem.

W celu sporządzenia kalkulacji kosztów niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia zaleca się wcześniejszą wizytę Wykonawcy w celu zapoznania się z pomieszczeniami wskazanymi do remontu.

Wszystkie materiały muszą być fabrycznie nowe, towary składane lub bardziej skomplikowane winny posiadać instrukcję obsługi w języku polskim oraz ostrzeżenie o zagrożeniach.

Zamawiający wymaga od wykonawcy dostarczenia własnym transportem zakupionych towarów, łącznie z rozładowaniem, rozpakowaniem, złożeniem na koszt i ryzyko własne, w godzinach i dniach wskazanych przez zamawiającego.

Wymagania, jakie powinni spełniać Wykonawcy zamówienia w zakresie dokumentów i oświadczeń :

       -  wypełniony i podpisany formularz ofertowy wraz z wypełnionymi tabelami zawierającymi wykaz robót –   załącznik 1

- oświadczenia stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,

10. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie oraz opis sposobu obliczania ceny.

Cena - 100% - wybór najniższej oferty

11. Płatność za wykonane roboty nastąpi przelewem w ciągu 14 dni od dnia dostarczenia faktury wraz z protokołem odbioru robót.

12. Pisemne oferty należy złożyć w zamkniętych kopertach, w siedzibie Zamawiającego lub pocztą na adres: Przedszkole „Niezapominajka” w Pomarzanowicach; Pomarzanowice 7a, 62-010 Pobiedziska z dopiskiem: „remont łazienki” do dnia 12.11.2021 godzina 10:00

      

Niniejsze postępowanie prowadzone jest z wyłączeniem przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 z póź. zm..) na podst. art. 4 ust. 8 w/w ustawy.

 

Załącznik nr 1

FORMULARZ  OFERTOWY

 

 

.................................................................................

                                                                                                                                                                                                                   MIEJSCOWOŚĆ  DATA

.............................................

PIECZĄTKA Z NAZWĄ I ADRESEM OFERENTA

                              NR NIP, NR REGON

Przedszkole „Niezapominajka”

w Pomarzanowicach

Pomarzanowice 7a

 62-010 Pobiedziska

           

Nawiązując do ogłoszonego zapytania ofertowego  na przebudowę części wschodniej Przedszkola           wg. specyfikacji (opis zamówienia )

 

 

1.

Oferuję(my) wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z zakresem rzeczowym określonym opisem zamówienia

2.

Cena oferty ogólna

 

         Cena netto

........................................

 

plus   podatek VAT 

........................................

 

        R a z e m      (wynagrodzenie brutto)

........................................

 

Słownie zł : .............................................................................................................................

 

 

 

 

3.

Wymieniona wyżej cena oferty jest zbieżna z kosztorysem ofertowym i obejmuje wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia.

 

4.

Oświadczam(y), że cena oferty za przedmiot zamówienia jest ostateczna i  zawiera wszystkie należności dodatkowe wynikłe z warunków zapytania ofertowego.

 

5.

Deklaruję(emy) nieprzekraczalny termin wykonania zamówienia na dzień 23.12.2021

 

6.

Oświadczam(y), że uważamy się za związanych niniejszą ofertą do czasu zawarcia umowy, jednak nie dłużej niż 30 dni licząc od dnia upływu terminu składania ofert.

 

7.

Oświadczam(y), że

1. jestem(eśmy) uprawniony(nieni) do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi,

2. posiadam(y) uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotowego zamówienia,

3. dysponuję(emy) niezbędną wiedzą i doświadczeniem, a także potencjałem ekonomicznym i technicznym oraz pracownikami zdolnymi do wykonania danego zamówienia,

4. znajduję(emy) się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

 

8.

Oświadczam(y), że w przypadku przyznania nam zamówienia zobowiązuję się do zawarcia umowy na warunkach podanych w tym wzorze (załącznik 2).

.

Załącznikami do niniejszej oferty są (ewent. kserokopie n/w dokumentów poświadczone są za zgodność z oryginałem  podpisem i  pieczątką wykonawcy)::

1)…………………………………

2)…………………………………

                                                                              

 

 

                                               podpis(y) i pieczęć(cie) upełnomocnionego(ch) przedstawiciela(i)

 

 

Załączniki

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 2.11.2021
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 02 listopada 2021 12:04
Dokument wprowadzony do BIP przez: Beata Molenda-Sierzchuła
Ilość wyświetleń: 131
03 listopada 2021 13:06 (Beata Molenda-Sierzchuła) - Dodanie załącznika [wzor_umowy1.doc] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
03 listopada 2021 13:04 (Beata Molenda-Sierzchuła) - Dodanie załącznika [zalacznik_2__formularz_ofertowy1.doc] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
03 listopada 2021 13:04 (Beata Molenda-Sierzchuła) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument opublikowany)