Wymiana podłogi korytarz i hol.
Powierzchnia 12 m2
- demontaż istniejącej podłogi (panele)
- skucie płytek ok 4 m2
- częściowe skucie i szlifowanie posadzki
- wyrównanie podłogi masą samopoziomującą
- wykonanie okładziny gresowej w V klasie ścieralności
- wykonanie cokołu z płytek z okładziny podłogi
- silikonowanie krawędzi wewnętrznych
- montaż listew progowych
Zakup materiałów po stronie wykonawcy
OFERTY NALEŻY SKŁADAĆ DO 4.11.2022
Wykonawca, którego oferta zawiera braki - nie będzie dalej rozpatrywana.
Wykonawca przystąpi do wykonania robót po podpisaniu umowy, a odbiór prac odbędzie się najpóźniej do 12.11.2022
Oferent dostarczy gwarancje, atesty i certyfikaty producenta na przedmiot oferty zgodnie z umową.
W wycenie należy przewidzieć inne prace nie przewidziane, związane z realizacją zadania, a które obecnie nie wynikają z zakresu zadania ,a mogą się pojawić podczas realizacji zadania. Dopuszcza się także doraźne zmiany wyposażenia w uzgodnieniu z inwestorem.
W celu sporządzenia kalkulacji kosztów niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia zaleca się wcześniejszą wizytę Wykonawcy w celu zapoznania się z pomieszczeniami wskazanymi do remontu.
Wszystkie materiały muszą być fabrycznie nowe, towary składane lub bardziej skomplikowane winny posiadać instrukcję obsługi w języku polskim oraz ostrzeżenie o zagrożeniach.
Zamawiający wymaga od wykonawcy dostarczenia własnym transportem zakupionych towarów, łącznie z rozładowaniem, rozpakowaniem, złożeniem na koszt i ryzyko własne, w godzinach i dniach wskazanych przez zamawiającego.
Wymagania, jakie powinni spełniać Wykonawcy zamówienia w zakresie dokumentów i oświadczeń :
- wypełniony i podpisany formularz ofertowy wraz z wypełnionymi tabelami zawierającymi wykaz robót – załącznik 1
- oświadczenia stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
10. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie oraz opis sposobu obliczania ceny.
Cena - 100% - wybór najniższej oferty
11. Płatność za wykonane roboty nastąpi przelewem w ciągu 14 dni od dnia dostarczenia faktury wraz z protokołem odbioru robót.
12. Pisemne oferty należy złożyć w zamkniętych kopertach, w siedzibie Zamawiającego lub pocztą na adres: Przedszkole „Niezapominajka” w Pomarzanowicach; Pomarzanowice 7a, 62-010 Pobiedziska z dopiskiem: „remont łazienki” do dnia 4.11.2022 godzina 10:00
Niniejsze postępowanie prowadzone jest z wyłączeniem przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 z póź. zm..) na podst. art. 4 ust. 8 w/w ustawy.
Załącznik nr 1
.................................................................................
MIEJSCOWOŚĆ DATA
.............................................
PIECZĄTKA Z NAZWĄ I ADRESEM OFERENTA
NR NIP, NR REGON
Przedszkole „Niezapominajka”
w Pomarzanowicach
Pomarzanowice 7a
62-010 Pobiedziska
Nawiązując do ogłoszonego zapytania ofertowego wg. specyfikacji (opis zamówienia ) |
|||
|
|
||
1. |
Oferuję(my) wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z zakresem rzeczowym określonym opisem zamówienia |
||
2. |
Cena oferty ogólna |
||
|
Cena netto |
........................................ |
zł |
|
plus podatek VAT |
........................................ |
zł |
|
R a z e m (wynagrodzenie brutto) |
........................................ |
zł |
|
Słownie zł : ............................................................................................................................. |
||
|
|
||
|
|
||
3. |
Wymieniona wyżej cena oferty jest zbieżna z kosztorysem ofertowym i obejmuje wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia.
|
||
4. |
Oświadczam(y), że cena oferty za przedmiot zamówienia jest ostateczna i zawiera wszystkie należności dodatkowe wynikłe z warunków zapytania ofertowego.
|
||
5. |
Deklaruję(emy) nieprzekraczalny termin wykonania zamówienia na dzień 12.11.22
|
||
6. |
Oświadczam(y), że uważamy się za związanych niniejszą ofertą do czasu zawarcia umowy, jednak nie dłużej niż 30 dni licząc od dnia upływu terminu składania ofert.
|
||
7. |
Oświadczam(y), że 1. jestem(eśmy) uprawniony(nieni) do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi, 2. posiadam(y) uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotowego zamówienia, 3. dysponuję(emy) niezbędną wiedzą i doświadczeniem, a także potencjałem ekonomicznym i technicznym oraz pracownikami zdolnymi do wykonania danego zamówienia, 4. znajduję(emy) się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
|
||
8. |
Oświadczam(y), że w przypadku przyznania nam zamówienia zobowiązuję się do zawarcia umowy na warunkach podanych w tym wzorze (załącznik 2). |
||
. |
Załącznikami do niniejszej oferty są (ewent. kserokopie n/w dokumentów poświadczone są za zgodność z oryginałem podpisem i pieczątką wykonawcy):: 1)………………………………… 2)…………………………………
podpis(y) i pieczęć(cie) upełnomocnionego(ch) przedstawiciela(i) |
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Przedszkole Niezapominajka w Pomarzanowicach